Ar kada nors jautėtės ryte lyg Jus būtų pervažiavęs „traukinys“?

1. Ar žinote, kad likus vos porai valandų iki užmiegant reikėtų vengti daržovių ir vaisių, jau nekalbant apie užkandžius ir sunkiai virškinamą maistą? Būtina suprasti, kad prieš miegą suvartotas maistas „duoda darbo“ skrandžiui ir vidiniai procesai „kruta“, nors turėtų pilnavertiškai ilsėtis. Be to, nepamirškite, kad vakare užvalgius citrusinių vaisių kaupsis dujos, kuriomis neišvengiamai „džiaugsitės ir Jūs ir Jūsų kambario draugai bei draugės 🙂

2. Tikiu, kad žinote, jog vanduo yra gerai tiek ryte, tiek vakare. Bet ar žinojote, kad jo perteklius labai apsunkina savijautą? Mūsų inkstai veikia kaip kempinė, o prisotinta vandens apsunkina su maistu gaunamų skysčių skaidymą ir įsisavinimą, todėl labai vertingas Ksaveros Vaištarienės patarimas skysčius užsigerti tik su maistu ir jokiu būdu nepadauginti vandens ar kitų skysčių. O jei sportuojate, vandens būtina gerti tik tiek, kiek norisi, o ne „nusistatytą“ kvotą.

3. Sunku užmigti? Ilgai vartotės lovoje? Rekomenduoju labai paprastą pratimą, kurį naudinga lavinti prieš miegą: sulėtinkite kvėpavimą. O dar geriau – pasiekite tokį lygį, kad minutę laiko išbūtumėte vienu įkvėpimu. Šio pratimo veiksmingumą įrodo ir tai, kad ~ 16 kartų per minutę įkvėpdami rimtų bėdų su astma (kvėpavimo negalavimais) turintys žmonės žymiai sumažina kvėpavimo sutrikimų simptomus. Tikiu, kad Jūs, tikrai norite būti ne tik gyvybingi, beto ir sveiki – juk nuo geros savijautos (tiek fizinės, tiek psichologinės) labai priklauso Jūsų kasdienis produktyvumas.

4. O ar pastebėjote, kad nubudus Jums būna maudžia nugara? Taip, žmogus naktį vartosi ir tai normalu, tačiau kaip užtikrinti tinkamą nugaros padėtį ir išvengti dažno vartymosi? Be to, ar žinojote, kad kai žmogui per karšta, oda linkusi prakaituoti ir tai turi dvejopų pasekmių:

a) visas prakaitas keliauja „žemyn“ į patalynę, čiužinio užvalkalą ir patį čiužinį.

b) didesnė tikimybė reguliariai nubusti, nes greičiausiai vargsite bereguliuodami sąvo kūno temperatūrą, nusiklodami ir užsiklodami, spardydamiesi ir judėdami tuo metu, kai turėtumėte ilsinti raumenis, smegenis ir visą nervų sistemą.

5. Žinoma, išeitis yra – tinkamai parinkti čiužinio paviršių (užvalkalą ir užpildą po juo), taip pat ir pagrindą (spyruokles), kad nesivartytumėte per dažnai ir bent po keletą valandų miegotumėte vienoje pozicijoje be polinkio nesąmoningai daryti pašalinius veiksmus.

O koks čiužinys Jums tinkamiausias? Kaip neišprotėti žiūrint į čiužinių aprašymus? Ar galima aklai pasitikėti baldų ar čiužinių salonų darbuotojais, kurie vargu ar yra išmėginę čiužinius ir sulaukia klientų atsiliepimų? Ar nebaisu, kad Jums gali „įkišti“ į lovą Memory- visko elastinį poroloną, kai tuo tarpu Jūsų patalpa šilta, ir apskritai esate šiltas žmogus bei, visą naktį esate linkę judėti, daugiau nei dienos metu?

Mielai dalinuosi per 9 metus sukaupta čiužinių gamybine patirtimi, kad būtina atsižvelgti į užvalkalą. Jei Jūsų oda jautresnė šilumai ir nesate alergiški natūralioms medžiagoms- rinkitės tik 100 proc. sudėties medvilninį užvalkalą (be jokių daigstytų sinteponų ar “memory kvailiojimų). Jeigu Jūs ar Jūsų artimas žmogus yra stambesnio sudėjimo (90kg+) būtinai rinkitės multi-pocket spyruoklių pagrindą su bent 1,4-1,6mm storio viela, nes stambesnio sudėjimo žmogutis visus porolonus greitai išgulės ir neišvengiamai lovoje liks duobės (niekam to nelinkiu!). Bet kokiu atveju labai nuoširdžiai linkiu poroloną apeiti labai dideliu lanku, – nes koks jis bebūtų: paprastas, HR ar Memory, vis viena tai yra kempinė, kuri nekvėpuoja, geria į save viską kas gera ir nelabai. Jūs, manau, tikrai nenorite turėti namų dulkių erkučių fermos savo čiužinyje?!

Tad ką rinktis ir kur? Pirmiausia atsižvelkite į patirtį žmogaus, kuris Jums žeria patarimus. Įvertinkite jo meilę savo darbui ir kaip nuoširdžiai rūpinasi, kad užtikrintų Jums ramų miegą ir poilsį.

Asmeniškai esu latekso ir kokoso pluošto ant tinkamo kietumo parinktų spyruoklių šalininkas, nes tokia sistema tarnauja daugelį metų be priekaištų, užtikrina puikų poilsį ir gerina Jūsų gyvenimo kokybę (net jei jūs mėgstate patinginiauti lovoje)!

Parašykite man, arba paskambinkite. Mielai pasidalinsiu įžvalgomis ir patarsiu Jūsų situacijoje į ką atkreipti dėmesį. Be to, jei pageidausite, padėsiu išsirinkti, bemaž ilgiausiai/intensyviausiai Jūsų buityje naudojamą daiktą- čiužinį.

 

Darius Kiaulakis #MiegoAmbasadorius

+37060099666

Darius@MiegoAmbasadorius.lt

Darius Kiaulakis

https://kiaulakis.lt/

Peržiūrėti visus įrašus